درد دل خسته ی مملی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گفت:روزی ازم چیزی خواست

من حاضرنبودم اون چیزوبهش بدم یعنی نمیتونستم

واسه همینم اون چیزو از بهترین دوستم خواست

بیرون بودم رفته بودم واسه تولدش کادوبگیرم

وقتی در خونه روبازکردم خونه ساکت بود

رفتم به طرف اتاقمون یهو...........

پرسیدم:یهو چی؟

اشک توچشماش حلقه زد وبه طرف قلبش کشیده شد

گفت:دیدم عشقم داره زیر دوستم دست وپا میزنه

وقتی دیدم ی لحظه نفسم قطع شد

جهنمو جلوی چشمام دیدم وبدون درنگ خودمو

انداختم توی اتش

از اون خونه رفتم والان که یادم میاد گریم میگیره

تختی که همیشه جای منواون بود شده بود اقامتگاه دوستم

اون روز تنها اشتباهش بود ولی همه زندگیمو تباه کرد.

وقتی فهمیدم داستانش چیه بغض گلومو گرفت

به فکر عشقم افتادم اون هیچ کاری واسم نکرد ولی نباید بهش خیانت

میکردم وهمین باعث شد از دوست دخترم جدابشم

چندین ماه ازاون روز میگذره ولی من خیانتو ترک کردم

الان من فقط فقط مال عشقمم شاید اون نخواد برای من باشه

ولی میخوام کاری کنم اونم فقط فقط مال من باشه


نظرات شما عزیزان:

محمد جهانی
ساعت11:50---14 شهريور 1392
@@ وبلاگت قشنگه @@

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمدرضا در 1:50 | |